Kampagnebeskrivelse
Dans med Ramasjang kampagnen udkom i maj og resultatet var en skøn sammensmeltning af Ramasjangs brandløfte om “1 times TV=100 timers leg”, brugerinvolvering og bevægelse.
I kampagnen opfordrede MotorMille og Hr. Skæg til at danse derhjemme og sende en video ind til os. Vi samlede de mange indsendte videoer i trailers til flow og lagde udvalgte videoer på DRTV, hvilket bandt vores flow-og digitale univers sammen i en samlede indsats.
Kampagneflow

Indsendte dansevideoer
Børnene elsker at sende os videoer og på 2 uger fik vi mere end 500 indsendte danse-videoer. Vi lagde mere end 80 af dem på DRTV, så børnene kunne finde sig selv.
Se dem alle her

Seertal på indsendte dansevideoer
Selvom det ikke var et succesparameter, så ville børnene alligevel gerne se deres egen og andres indsendte dansevideoer på DRTV. Den mest sete indsendte danse-video fik 32.000 seere 🙂
