SAMLET SET Samlet Set logotype

Dans med Ramasjang

Team

Kreativt team: Jens Kjær/Cecilie Blenker/Frederik Emil Bang

Seriebillede/Banner: Leise Fongager og Line Framborg Norup 

Drtv: Kris Gudiksen Kappel og Anne Nissen 

SoMe redaktør: Melissa Ellen Margaret Vardy

Brandredaktør: Kitt Hofbæk

Redaktør: Niels Lindberg

Kampagnebeskrivelse

Dans med Ramasjang kampagnen udkom i maj og resultatet var en skøn sammensmeltning af Ramasjangs brandløfte om “1 times TV=100 timers leg”, brugerinvolvering og bevægelse.


I kampagnen opfordrede MotorMille og Hr. Skæg til at danse derhjemme og sende en video ind til os. Vi samlede de mange indsendte videoer i trailers til flow og lagde udvalgte videoer på DRTV, hvilket bandt vores flow-og digitale univers sammen i en samlede indsats.

Kampagneflow

Indsendte dansevideoer

Børnene elsker at sende os videoer og på 2 uger fik vi mere end 500 indsendte danse-videoer. Vi lagde mere end 80 af dem på DRTV, så børnene kunne finde sig selv.

Se dem alle her

Seertal på indsendte dansevideoer

Selvom det ikke var et succesparameter, så ville børnene alligevel gerne se deres egen og andres indsendte dansevideoer på DRTV. Den mest sete indsendte danse-video fik 32.000 seere 🙂

MotorMille og Hr. Skæg opfordre børnene til at sende sin dansevideo

MotorMille og Hr. Skæg præsenterer trailer med børnenes egne dansevideoer (7 forskellige trailers)

Dans med Ramasjang banner