Fredagsscenen LIVE

Løbetid
D. 30 september – D. 27 november
Målgruppe
Alle musikglade danskere, som savner LIVE musikoplevelser og nogen at dele det med. Uanset alder og musikpræferencer for øvrigt. Dem, der savner at være sammen om musikken, at komme tættere på kunstnerne og til dels at opleve ny musik.
Team
Brandredaktør: Karin Vang Rasmussen
Projektleder: Amanda Hold Schultz
Kreativ leder: Cecilia Flagstad
Kreativ sparring: Rune Hedeman
Kreativ producer: Tommy Duncan
Radio producere: Emil Germod, Gianna Giacomello, Jesper Monefeldt, Christian Munk
Fotograf (SoMe videoer): Claus Brondbjerg Erichsen
Produktionskoordinator: Amalie Maké
Fredagsposters: Phoebus A. D. Moreleón
Bannere: Line Norup
SoMe redaktion: Emil Rostrup Hansen, Stine Schougaard, Camilla Billehøj, Nanna Tofte Christensen
Den normalt sprudlende danske musikscene er i det meste af 2020 gået i uønsket dvale på grund af Corona. Koncertglade danskere (uagtet genrer) hungrer efter at mærke vibrationerne fra instrumenter, høre lyden af publikum og selvfølgelig musikken. Vores 6 musikkanaler satte derfor scene og strøm til musikken hver fredag hele efteråret. Det eneste man som musikelsker skulle gøre, var at få tændt for radioen og skifte lidt mellem kanalerne for at nyde lyden af LIVE musik i alle genrer.
Hver fredag i oktober og november fra kl. 10 – 23.
Kampagneflow
Radiospot
Vores radioproducere har haft en travl tid med at søsætte Fredagsscenen LIVE. Der blev produceret spot for det tværgående musiktema samt en bunke kanalspecifikke spots. Det vil sige, at udover det generelle spot, blev der også produceret spot til hver kanal med fokus på de mange forskellige kunstnere. Hver uge!
Her er vedhæftet et lille udpluk af de mange produktioner.
So Me
Fredagsposters
