
Gift ved første blik vendespil

Løbetid
3. oktober til 12. november 2019
Team
Brandredaktør: Camilla Vestergaard Jacobsen
Kreativ leder: Sophie Alexandrine Lindegaard
SoMe projektleder: Marie Evers Pedersen
Influent-strategi: Nadia Zinck Schrøder
Grafiker: Caroline Kjellberg
Animation: Mark Pallisgaard Hansen
Foto: Sarah Brik Jensen
Produktion: DR Tryk
Kampagnekoncept



So Me
For at vinde et fysisk vendespil skulle DR1’s brugere på Instagram deltage i det virtuelle vendespil.
Gennem 5 niveauer; papirbryllup, kobberbryllup, sølvbryllup, guldbryllup og diamantbryllup,
skulle brugerne tage screenshots af de rigtige matches, når de dukkede op. En opgave, der gennem
niveauerne, selvfølgelig blev sværere og sværere. Når man havde alle fem screenshots spot on,
skulle man sende dem til os i en direct message på Instagram, hvortil vi udvalgte 3 heldige vindere
af det eksklusive spil. Herunder ses spillet i den samlede Instagram story:
Reaktioner fra brugere og influenter


Udover at deltage i konkurrence, sendte Rikke os roser for brugen af Instagram stories.
